Jobs creëren bij Purina voor jongeren in Europa

Onze doelen

Tegen 2016

1.500 jobs en stageplaatsen aanbieden aan jonge mensen onder 30 jaar bij Nestlé Purina in Europa.

Ons standpunt:

Jongerenwerkloosheid is een groot probleem in Europa: het treft een op de vier jonge Europeanen. We vinden het als bedrijf dat huisdieren een mooie toekomst wilt bieden erg belangrijk om talenten aan te trekken en te behouden.

Jongerenwerkloosheid is een groot probleem in Europa: het treft een op de vier jonge Europeanen. We vinden het als bedrijf dat huisdieren een mooie toekomst wilt bieden erg belangrijk om talenten aan te trekken en te behouden.

Purina werkgelegenheid wil aanmoedigen voor mensen jonger dan 30 jaar, dankzij het Alliance for Youth programma. In België telt Purina iets minder dan 10 werknemers jonger dan 30 jaar, en dit is nog maar het begin!

Voortbouwen op de Nestlé CSV

In 2013 kondigde Nestlé de lancering van het Youth Employment Initiative aan. Tegen 2016 zal dit initiatief 20.000 nieuwe jobs creëren voor mensen onder de 30 jaar doorheen Europa.

De verbintenis van Nestlé: 20.000 jobs creëren voor jongeren in Europa

Lees meer over Nestlé CSV

Jobs creëren bij Purina voor jongeren in Europa

Onze andere beloftes

Programma's voor kinderen promoten om verantwoordelijk om te gaan met huisdieren

We willen meer kinderen in heel Europa helpen om meer te leren over verantwoordelijk huisdiereigenaarschap.

MEER INFORMATIE

Koploper zijn op het vlak van dierenvoeding en gezondheidsonderzoek

Als een bedrijf van dierenliefhebbers willen we een voortrekkersrol spelen om huisdieren gezond en gelukkig te houden. Dit doen we door de toon te zetten binnen de sector op vlak van voeding en begrip van huisdieren.

MEER INFORMATIE

De verpakkingen van Purina milieuvriendelijker maken

Het is onze plicht om onze impact op het milieu te verkleinen en recyclage aan te moedigen.

MEER INFORMATIE

Het risico op overgewicht bij huisdieren verkleinen door gezamenlijke preventieprogramma's

Purina wilt dat overgewicht bij huisdieren meer in de kijker komt te staan. Daarom werken we samen met partners om alomvattende preventieprogramma's te organiseren.

MEER INFORMATIE

Toegankelijke productinformatie en advies voor de verzorging van huisdieren voorzien

Consumenten in staat stellen om doordachte keuzes te maken is een goede zaak.

MEER INFORMATIE

Kunstmatige kleurstoffen uit onze producten verwijderen

Veel van onze producten bevatten geen kunstmatige kleurstoffen meer. In 2023 geldt dit voor al onze producten.

MEER INFORMATIE

Dierenadoptie aanmoedigen via samenwerking en samenwerkingsverbanden

We willen meer huisdieren een warme thuis geven.

MEER INFORMATIE

Verantwoordelijk grondstoffen gebruiken

We zorgen ervoor dat wij en onze leveranciers verantwoordelijk en duurzaam zijn.

MEER INFORMATIE

Huisdieren op werkplek ondersteunen

Wij willen onze kennis gebruiken om huisdieren te introduceren in onze kantoren om andere bedrijven hetzelfde te laten doen.

MEER INFORMATIE