HUISDIEREN

STIMULEREN VAN TRANSPARANTIE VOOR AL ONZE PRODUCTEN

Ons doel

Consumenten toegang geven tot aanvullende informatie over onze producten.

70

Wat we tot nu toe hebben bereikt

In 2016 hebben we als doel gesteld dat we informatie toegankelijker willen maken door op de verpakking begrijpelijke productgegevens en voedingsadvies vermelden.

Daarnaast hebben we grote vooruitgang geboekt via social media en onlineplatforms. Hier hebben we contact met huisdiereigenaren en andere geïnteresseerden over informatie die niet op de verpakking staat. Dankzij deze nieuwe tools hebben we meer dan 220.000 vragen van consumenten kunnen beantwoorden op het gebied van huisdierverzorging, voedingsadvies, klachten en productinformatie.

We willen transparantie voor al onze producten blijven stimuleren en daarom meten we nu ook de tevredenheid van consumenten in heel Europa en Rusland. Het doel hiervan is onze service te verbeteren en inzicht te krijgen in hoe we informatie en advies op de beste manier kunnen verstrekken.

Klik hier om meer te lezen over de samenstelling van onze producten.

ONS STANDPUNT: PURINA, VOEDINGSINFORMATIE EN -ADVIES

Uit ons relevantie-onderzoek kwam naar voren dat huisdierliefhebbers tegenwoordig kritisch zijn op onze merken en producten. Ze willen weten wat er in onze producten zit en hoe meer informatie ze hebben, hoe beter. We delen natuurlijk al productgegevens, maar we zien ook dat deze gegevens niet altijd begrijpelijk genoeg zijn voor huisdierliefhebbers. Bij Purina willen we voedingsinformatie voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken.

We willen dat consumenten een weloverwogen keuze maken en daarbij willen we ze helpen met complete en transparante informatie en adviezen. Samen met voedingsdeskundigen, autoriteiten en verschillende organisaties binnen de sector werken we aan duurzame en, waar van toepassing, onafhankelijke informatie voor klanten. Zo groeit bij hen het zelfvertrouwen en de kennis die zij nodig hebben om zelf weloverwogen beslissingen te kunnen nemen.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen toegang heeft tot voedingsinformatie, maar ook dat mensen deze informatie begrijpen.

Nestlé in de maatschappij

Net zoals wij ons inzetten om de levens van huisdieren en degenen die van ze houden te verbeteren, zo zet ons moederbedrijf Nestlé zich in voor een betere kwaliteit van leven en een gezondere toekomst voor individuele personen, gezinnen, de samenleving en de planeet.

Lees meer over 'Nestlé in de maatschappij'.

Casestudie

Een andere blik op dierenvoeding

Jouw interesse en vragen met betrekking tot onze producten, onze processen en onze impact op de planeet zijn belangrijk voor ons. Wij zijn van mening dat transparantie consumenten helpt bij het maken van weloverwogen keuzes. We begrijpen dat de kennis dat producten voedzaam, veilig en van hoogwaardige kwaliteit zijn vandaag de dag niet voldoende is. We zijn allemaal geïnteresseerd in wat er in onze producten zit waar de ingrediënten vandaan komen, hoe ze worden geproduceerd en wat onze impact is op het milieu. We hebben naar je geluisterd en zullen dat ook blijven doen. Zo proberen we jouw vragen open en eerlijk te beantwoorden als onderdeel van ons streven naar meer transparantie.

Een andere blik op dierenvoeding

ANDERE BELOFTEN